IPad, iPhone veya Mac bilgisayarınızdan işitme cihazlarınıza telefon görüşmeleri, müzik veya ses aktarımıyla ilgili çeşitli sorunlara çözüm bulun.
Bernafon App Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.
IPhone'unuzda, aramaların ve diğer ses türlerinin normalde nasıl yönlendirileceğini ayarlamanız gerekebilir.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları bölümüne gidin > Ses yönlendirme.
Aramalar için Çağrı Sesi veya diğer sesler için Ortam Sesi öğesini seçin.
Seçenekler listesinden tercih ettiğiniz yönlendirmeyi seçin.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları > Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin.
Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.
Bu durum farklı nedenlerle ortaya çıkabilir.
Bernafon App Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.
İşitme cihazlarınızla birden fazla Apple cihazı kullanıyorsanız, Apple cihazlarınızın hepsinde aynı iOS sürümünün yüklü olması ve hepsinin aynı Apple Kimliğini kullanması önemlidir. Bu, akışla ilgili sorunların önlenmesine yardımcı olacaktır.
İşitme cihazlarınızla birden fazla Apple cihazı kullanıyorsanız, kullanmadığınız cihazda Bluetooth® özelliğini devre dışı bırakmayı deneyin.
Not: Bluetooth, ertesi gün iOS aygıtlarınızda otomatik olarak yeniden etkinleşecektir.
İşitme cihazlarınız her iki cihazla da eşleştirilmişse, birden fazla iOS cihazından (örneğin hem iPhone hem de iPad) işitme cihazlarınızı kontrol edebilir ve onlara ses gönderebilirsiniz. Ayrıca tüm iOS aygıtlarında aynı Apple Kimliği ile oturum açmış olmanız gerekir.
Cihazlarınızdan birinde ses akışı başlattığınızda cihazlarınız arasında geçiş otomatik olarak gerçekleşmelidir.
İşitme cihazınızla iPhone'unuzu kullanmaktan iPad veya Mac'inizi kullanmaya geçmek istediğinizde ya da tam tersini yapmak istediğinizde, kullanmak istediğiniz cihazda ses akışını başlatarak aktif bağlantıyı aktarabilirsiniz. Birkaç kez oynat tuşuna basmanız gerekebilir.
Bir aygıttan diğerine geçiş yapamıyorsanız veya iOS aygıtları arasında geçiş yaparken sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki işlemler yardımcı olabilir.
'Audio Handoff' işlevinin etkinleştirildiğinden emin olun.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları bölümüne gidin > Audio Handoff.
Audio Handoff'un açık olduğunu kontrol edin.
Her iki cihazdaki Bernafon App Uygulamasını kapatın ve her iki cihazda da arka planda çalışmadığından emin olun.
Kullanmak istediğiniz cihazda ses akışını başlatın (birkaç kez oynat tuşuna basmanız gerekebilir).
Kullandığınız cihazda Bernafon App Uygulamasını tekrar açın.
Bazen ses akışı yalnızca bir işitme cihazına başarıyla aktarılır veya bir işitme cihazının bağlantısı kesilmiş gibi görünür.
Bu, işitme cihazlarınıza bağlı birden fazla iOS cihazınız olduğu için meydana gelebilir.
Şu anda işitme cihazlarınızla birlikte kullanmadığınız cihazda Bluetooth'u devre dışı bırakın. Bu, kullandığınız cihazın her iki işitme cihazına olan bağlantıyı başarıyla devralmasını sağlayacaktır.
Ayarlar > Bluetooth öğesine gidin.
Bluetooth'u kapatın.
Not: Bluetooth, ertesi gün iOS aygıtlarınızda otomatik olarak yeniden etkinleşecektir.
İşitme cihazlarınızla yalnızca bir cihaz kullanmayı tercih ediyorsanız, diğer cihazlarla eşleştirmeyi kaldırabilirsiniz.
> İşitme cihazlarının Apple cihazlarıyla eşleşmesi nasıl kaldırılır?